jump to navigation

Unde va e demnitatea, domnilor ?Aveti idee despre ce vorbesc ? aprilie 20, 2011

Posted by flavius1924 in Normalitati.
trackback

Inca un episod ce ma face sa ma plimb de nebun prin casa de nervi si de amaraciune ca de baschetul brasovean se ocupa cativa oameni carora numai baschetul nu le mai place…Am trimis recent o scrisoare

electronica la un ziar local brasovean,Adevarul de Seara.Aceasta a fost publicata pe site-ul lor, in scurt timp de la trimitere si a fost ceruta si o a 2-a opinie din partea presedintelui Gabriel Calancea. In scrisoare aminteam conditiile mizere la care am fost supusi atat eu,pana in iarna cat si colegii mei, punand accent pe faptul ca mi-au zis sa plec fara vreun motiv bine intemeiat si ca,desi eram student la Universitatea Transilvania, m-au lasat fara camin, cu toate ca in anul I renuntasem la caminul oferit de facultate pentru a sta cu echipa…Cam josnic,nu? Replica domnului „presedinte” , a fost ca antrenorul a decis sa se „debaraseze de serviciile mele” , cand el habar nu are,probabil,cine sunt.Eu nu l-am vazut niciodata pe acest om decat la un meci cu Clujul,pe cand era secund la acea echipa, iar eu eram la Brasov sub comanda lui Dan Calancea.

Mi-am permis impertinent de fiecare data sa intreb care sunt motivele pentru care am fost dat afara si in functie de starea vremii,probabil,aflam un alt raspuns.Am sa insir aici motivele ce mi-au fost spuse care sa vina in favoarea exluderii mele din lot si le voi numerota,ca sa inteleaga lumea cat de putina demnitate au unii oameni:

1) Si-asa ai probleme cu sanatatea,noi nu putem sa luam mai mult de 12 oameni in Serbia,revii la antrenamente dupa cantomanent.

2)Urmeaza sesiunea,vezi-ti de scoala,iar apoi revii la antrenamente si-ti iei si salariul

3)Ni s-a zis ca te intereseaza mai mult scoala,asa ca de maine,nu mai faci parte din lot,pentru ca nu ne permitem sa platim un jucator care nu vine la antrenamente.

4)S-au adus jucatori tineri de perspectiva,iar tu nu mai faci parte din calculele noastre

5)Noul antrenor nu poate lucra cu mai mult de 12 insi

6)Salariul tau este prea mare,nu mai putem financiar sa sustinem toate cheltuielile…(vorbim aici de 500 de Ron)

Fiind din nou impertinent,mi-am permis sa intreb si cine a luat aceasta  decizie.Voi enumera,in continuare cine si ce mi-a zis vizavi de aceasta nedumerire:

Gabriel Calancea : „Ce, Flavius, te-au dat afara de la echipa?”

Marius Fetti : „Eu nu stiu cine a zis ca trebuie sa pleci,nu am fost la sedinta”

M.G. „Am vorbit cu Marius si decizia este ca nu mai faci parte din lot”.

Asumarea acestei decizii nu si-au facut-o niciodata,iar acum,cand cei de la adevarul mi-au dat scrisoarea in ziar,au zis ca antrenorul m-a dat afara,cand el,pe 4 ianuarie nici nu stia cati jucatori are de antrenat,eu imi faceam bagajele,aflandu-le lor decizia de a ma da afara.

Nu in ultimul rand,vreau sa subliniez ca ultima mea tentativa de a-mi lua banii a fost inainte de penultimul meci din sezonul regulat si,chiar si atunci,mi-au propus sa ma reintorc la echipa si sa reiau antrenamentele…Practic,asta anuleaza absolut tot…Ca antrenorul nu lucreaza cu mai mult de 12, ca n-au bani de salariu,ca nu-s eu prea bun pentru ei… si asa mai departe…

Asadar,o mica bataie de joc ce i-ati aplicat-o unuia ce a venit cu sufletul deschis sa faca baschet nu are nimic,pana la urma…insa soseaua catre divizia B,anul acesta are,pentru voi,cei de la CSU Brasov,semnul cu rombul galben…

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un comentariu